یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

با حضور وزير ارتباطات:

امضاي دو‌ تفاهمنامه براي تامين سرمايه کسب و‌ کارهاي نوپاي بوشهر

بوشهر

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰


دو تفاهمنامه براي تامين سرمايه در کسب و کارهاي نوپا در بوشهر با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به امضا رسيد.

وايمکس نيوز- با حضور وزير ارتباطات در بوشهر تفاهمنامه سه جانبه اي ميان اداره کل ارتباطات و ‌فناوري اطلاعات استان بوشهر، يکي از شرکت هاي شتاب دهنده و پارک علم و‌ فناوري بوشهر به امضا رسيد.

مطابق اين تفاهمنامه شتابدهنده ديموند متعهد شد تا به کسب و کارهاي نوپاي استان بوشهر خدماتي چون آموزش و مشاوره هاي حقوقي و مالي ارايه کند.

همچنين طي تفاهمنامه ديگري مقرر شد با همکاري اداره کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان بوشهر پلتفرمي با موضوع تامين مالي جمعي يا همان کراود فاوندينگ به کسب و کارهاي نوپا معرفي شود.

مطابق اين تفاهمنامه در اين پلتفرم 140 سرمايه گذار به کسب و کارهاي نوپاي استان بوشهر معرفي مي شوند و بعد از تکميل بانک اطلاعات کامل اين کسب و کارهاي نوپا اين تفاهم‌نامه به اجرا در مي آيد.

وزير ارتباطات در سفر دو روزه خود به استان بوشهر ضمن سفر به شهرستان هاي عسلويه، جم، بوشهر، ديلم، گناوه و دشتستان، وضعيت ارتباطي موجود را در بازديد ميداني مورد بررسي قرار داد.

بر اساس اين گزارش در طي اين سفر مقرر شد پنج طرح و 44 پروژه ذيل آن مثل ايجاد رينگ فيبر نوري در شهرها، ارتقا يا تکميل پوشش مناطق روستايي، تکميل پوشش جاده ها، تجهيز ديتاسنتر و توسعه اشتغال مبتني بر فناوري اطلاعات در استان بوشهر تا پايان سال به اجرا گذاشته شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو